Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 18:59:44 MET

On 14 Mar 1996 18:40:33 GMT, Grzegorz Szyszlo
<ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>dobra. inny przyklad. puszczam w tle drukowanie jakiegos poteznego
>dokumentu, i musi to przejsc przez interpreter postscriptu.
>przy okazji poprawilem jakis fragment w duuuzym programie,
>i sobie kompiluje. o co ? mam czekac az skonczy ?
>wole w tym czasie sobie w cos zagrac :)) albo kontynuowac edycje
>innego dokumentu ? a moze w tym samym czasie chce zadzwonic ja jakies PPP
>i sciagnac kolejna dawke news'ow ? wybacz, ale nie widze zebym mogl to
>osiagnac w windowze 95.
>
>ps: w linux red chat jest fajna gierka: xbill :)
> [...]
przesada tez ma granice wszytsko jest smieszna ale gdyby nie bIll to
bys pracowal dzis na RIADzie ktorejs tam generacji .
Ile mozna tego sluchac, nie podoba sie win, nieuzywac i tyle.
jask cos komus nie wychodzi w ktorjs wesji UNIX'a to "przekompiluj
moze inny kernel albo co tam sa patche, jak cos sie sypie w win to
"najlepiej zaunstaluj UNIX'a)
Idzcie dzie utopic z waszymi UNIX'ami ta lisat ma w nazwie PC jak
personla computer i nikt mi nie wmwi ze UNIX to system wlasnie na
domowy komputet, moze multimedia albo do domowego biura.
O OS/@ nie wspomne bo go wlasny producent olewa nie mowiac o
developers i natywnego oprogramowanie na to nie ma za duzo.
Mowcie sobie co chcecie lepszego suite na PC jak MS Office nie ma i
jak zrobicie (juz widze te sukcesy polskiej i wloskiej mysli
informatycznej) to pogadamy.
Moze i po chamsku ale dosyc tego bzdurzenia, OK ?

__Slawek Duchnowski