Re: Pewne WWW

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 19:47:10 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis napisal(-a) :
:
: > Wojciech Piecek | Microsoft Certified Professional

: > Wojtku - czy Ty sie nie wstydzisz? Oczywiscie nie wyksztalcenia, ale tej
: > zawoalowanej sugestii..
:
: Wstydze sie. Naprawde na ten kurs poszedlem z przymusu ("jesli Pan nie
: pojedzie to ..."). Przez pierwsze oficjalne strony WWW zmienialem to (w
: tajemnicy, potem mi sie znudzilo. Poza tym, nie tytuly ale wiedza powinny
: byc odnosnia do jakis wnioskow.

Alez ja do wiedzy nie mam pretensji. Tylko to "High Performance" i jedyna
podpowiedz "M$ proffesional".

Jarek.