Re: Krotkie (?) porownanie twardzieli oraz wyniki testow

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 02:26:43 MET

> From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)

> Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
> : > Ano pieknie, ale stestowales cache. Zobacz lepiej ile spowolni sie start
> : > Windows, jak go przestawisz z PIO4 na 3.
> :
> : Nic sie nie spowolni, nawet gdy przestawie na PIO0 (no moze gora
> : 10%). Win to taki wredny system, ze tam znaczenie ma tylko czas
> : dostepu.
>
> Ee, raczej tylko transfer sie liczy. Dawno temu testowalem,dlugo wybieralem
> 250, zeby windows startowalo szybko. Z Connerow, Maxtorow, Seagate'ow
> [...]

Prosze bardzo: dysk Conner 1.3 CFS:
a) ustawiony na PIO0 - czas ladowania win95 - 37,9 sek
b) ustawiony na PIO4 - czas ladowania win95 - 38,2 sek

To akurat pewnie blad pomiaru, ale tak sie przedstawia rzeczywistosc
pod win95 (zreszta juz podczas ladowania to slychac). :-(
A tak swoja droga jestem bardzo ciekawy jak przy ladowaniu win95
przedstawia sie stosunek: ilosc przeczytanych bajtow / czas ladowania
systemu...

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859)