Re: ODP: ODP: Kto uzywa Win.95 i Exchange ?

Autor: Dariusz Switek (switekd_at_osiris.rasco.krakow.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 00:41:47 MET

dono_at_wro.ternet.pl (Waldemar Nowak) wrote:

>Uzywalem kiedys Exchange (byl skonfigurowany do mail i fax) przy 8Mb ram i
>odpalonych innych programach bardzo dlugo czekalem na jego uruchomienie -
>nerwy w koncu mi puscily , teraz mam eudore i jest ok :-)

Masz racje ze laduje sie dluzej (sam sprawdzilem). Exchange ma
znacznie wieksze mozliwosci od Eudory Light (sadze ze ta wersje miales
na mysli) i jest to zawsze tak ze program bardziej rozbudowany laduje
sie dluzej. Na tej zasadzie jezeli porownasz np. czas ladowania
notatnika z czasem ladowania MS Word, WP, czy tez Ami Pro to rowniez
moglbys powiedziec ze notatnik jest lepszym edytorem.
Exchange jest programem do obslugi poczty elektronicznej we wszystkich
mozliwych formach. Eudora Light jest programem do obslugi poczty w
Internecie i tylko w Internecie. Za pomoca Exchange mozna odbierac i
wysylac faksy, prowadzic korespondencje w sieci MSN, wysylac wiadomosc
na pager itp. Mozna np. Exchange skonfigurowac tak aby bezposrednio po
zaladowaniu polaczyl sie z Internetem (sam), sprawdzil zawartosc
Twojej skrzynki pocztowej, wyslal korespondencje, a nastepnie sie
rozlaczyl (minimalizuje to czas polaczenia). Eudora Light
(przynajmniej 16 bitowa wersja) tego nie umozliwia. Exchange jest
bardzo elastyczny, w zwiazku z czym mozna go latwo rozbudowywac
dodajac nowe funkcje. Wiele z tych funkcji jest dostepnych jako
freeware pod WWW.
Akurat w przypadku Exchange nie jest to zbytnio uciazliwe ze sie
dluzej laduje. Zawsze kiedy lacze sie z internetem poprzez modem
-wybieranie numeru trwa okolo 1 min. (licze lacznie z czasem
potrzebnym do zalogowania sie. W tym czasie Exchange zawsze zdazy sie
zaladowac.

Pozdrawiam,

Dariusz Switek