Re: WINDOWS95

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 11:38:41 MET

Artur Lipkowski wrote:
> ..
> ^^^
> No tu to przegiales 8-O

Nie widziales to nie gadaj glupot. Nie mowie o otwieraniu pieciu Wordow i
trzech Exceli i na dodatek BC 5.0. Mowie o zwyczajnym graniu lub klepaniu
w Wordzie ( jednym ). Jak potrzebuje napisac jakis program to pisze pod
dosem lub linuxem.
Wszyscy mowia o wspanialych padach W95. Ale dlaczego nikt nie napisze
jak to zrobili. Ja tez pare dni temu bylem swiadkiem wspanialego padu.
Ale po prostu odpalilem (UMSDOS) Linixa a ten probowal wywalic caly
system ( Win ) z pamieci, ale mu sie nie udalo.

Czasami pomysl wczesniej zanim napiszesz i nie pisz jezeli nie masz o czyms
pojecia.

bye

TIWEK