Re: Cuda i inne klopoty.Pomocy

Autor: Dariusz Moszynski (mosiek_at_mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 11:30:51 MET

roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl (Piotr Roszkowski) wrote:

>Dzien dobry.
to DIAMOND STEALTH SE (taka karte posiadam i do niej drivery).Jednakze
> [...]
> plyta SIS 486 P.I.S.B PCI 256 Cache
>8.U mojego znajomego uruchomilismy drivery dla dosa (to znaczy programy
> uzytkowe do ich zainstalowania i nie dzialaja chyba dlatego ze program
> uzywa trybu graficznego VGA(wyglada toto jak windows).
>U mnie podczas prob
> instalacji tego programu jest tylko falowanie,choc widac jakies zarysy
> okienek.
>
>Zatem nie wiem gdzie tkwi slaby punkt tego "systemu"i bede Bardzo,
>Bardzo ...
> wdzieczny za rady i wskazowki. Z gory dziekuje

Mam taka karte (jak sam wiesz) i mialem takze takie problemy. Mialem
takze monitor, ktory poprzednio bardzo dobrze wspolpracowal z Tridentem.
Po zakupie Diamonda niektorych trybow. Z danych ktore zgromadzilem
wynika, ze winny jest monitor - zbyt slabe parametry. Szczegolnie w
trybach wiekszej rozdzielczosci nie dalo sie pracowac, wlasnie przez
opisane przez ciebie falowanie, albo wielokrotne nalozenie na siebie
kilku obrazow. Prawdopodobnie wynika to z tego ze Diamond zaklada, ze
wszystkie powazne monitory potrafia odswiezac ekran z f=60Hz, natomiast
moj a pewnie i twoj robily to z 56Hz. Na monitorze lepszej klasy (15")
nie ma takich problemow. Ja zdecydowalem sie na zamiane monitora - i tak
to planowalem.
W windowsie udalo mi sie ustawic paramertry na 800x600 56Hz, ale musialem
to robic "na czuja", bo prawie nic nie bylo widac. Pod dosem nie udalo mi
sie. W niektorych grach - Psycho, Panzer itp. nie dalo sie grac.
Teraz mysle, ze uzywajac programiku GO95, ktory ci przeslalem mozna by
ustawic parametry monitora korzystajac chwilowo z pozyczonego monitora, a
potem sprawdzic czy twoj dziala.

Wiecej szczegolow na zyczenie

Powodzenie

Darek