Re: WINDOWS95

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 12:10:49 MET

On Wed, 13 Mar 1996, TOMASZ WITEK wrote:

> Nie widziales to nie gadaj glupot. Nie mowie o otwieraniu pieciu Wordow i
> trzech Exceli i na dodatek BC 5.0. Mowie o zwyczajnym graniu lub klepaniu
> w Wordzie ( jednym ). Jak potrzebuje napisac jakis program to pisze pod
> dosem lub linuxem.

Chlopie, ty to musisz miec swieta cierpliwosc zeby pracowac pod Win95 na
4 MB - chodzi co prawda, ale jakakolwiek operacja powoduje taki taniec po
twardzielu ze ja przepraszam... Na 4 MB NIE DA SIE PRACOWAC pod
Windows95, no chyba ze praca nazywasz czekanie na to, az sie twardy
odwiruje ( i nie gadam glupot bo sam odpalalem Win na 4 MB ).

                                                Jurand