Re: LINUX - zaczynam ! - nowe problemy, czyli od czego zaczac?

Autor: Tomasz Skrzydlo (tgniw_at_sokrates.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 10:18:10 MET

>Tylko jedno pytanie - co dla Ciebie znaczy system bezpieczniejszy od Linuxa?
>Czy chodzi Tobie o ilosc wlaman do systemow bazujacych na obu czy tez o
>stabilnosc?

Chyba raczej o ilosc wlaman, choc na zwyklym pececie mi to chyba nie
grozi ;)) A tak w ogole o co chodzi z ta stabilnoscia? Musze przyznac, ze
nie bardzo rozumiem. To ustrojstwo sie samo potrafi roztrajac czy co?

>Na poczatek - wszystkie :) Jak juz bedziesz wiedzial czego nie potrzebujesz
>to mozesz zaczac rezygnowac z niektorych.

Nie wiedzialem, ze posiadasz dysk z gumy, ktory mozna powiekszyc do granic
nieskonczonosci. Gdzie takie sprzedaja??? Tez bym se taki kupil, moze
odsprzedasz mi swoj ;)

A tak powaznie. U mnie problemem jest utworzenie 300 Mb partycji na potrzeby
linuxa/FreeBSD, a co dopiero sciagnac to wszystko co tam sie znajduje.
Mysle, ze mimo wszystko sa jakies pliki, od ktorych mozna zaczac instalacje
jednego z tych systemow tj. linux lub FreeBSD (przeciez by rozpoczac prace
na pececie musze nzazwyczaj najpierw zainstalowac DOS-a, a dopiero pozniej
zabrac sie za instalowanie aplikacji). Poza tym co mi z tego przyjdzie, ze
sciagne wszystko, jak i tak nie bede wiedzial co z tym mam dalej zrobic?
Potrzebuje plikow potrzebnych do zainstalowania systemu, a reszte
zainstaluje pozniej.

Pozdrawiam

Tomek