Re: LINUX - zaczynam ! - nowe problemy, czyli od czego zaczac?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 10:48:20 MET

tgniw_at_sokrates.umcs.lublin.pl (Tomasz Skrzydlo) wrote:

>Chyba raczej o ilosc wlaman, choc na zwyklym pececie mi to chyba nie
>grozi ;)) A tak w ogole o co chodzi z ta stabilnoscia? Musze przyznac, ze
>nie bardzo rozumiem. To ustrojstwo sie samo potrafi roztrajac czy co?

>Tomek

w houtu wolami pisze, ze kernele 1.2.xx sa ok, a 1.3.xx sa eksperymentalne
i ciagle modyfikowane. lecz wiekszosc ludzi korzysta z 1.3.xx bo sa po prostu
lepsze i nowsze. lepiej jednak poczekac z nowinkami az inni wykryja byki :)
stad wieksza liczba zawieszen systemu (m.innymi).
  druga sprawa. w jakiejs gazecie (nie pamietam jakiej) jakas pani napisala
ze bsd lepiej sie sprawuje przy duzym obciazeiu systemu. nie potwierdzam,
nie zaprzeczam. nigdy jeszcze nie uzywalem freebsd.
  co do linux, to musze stwierdzic ze jesli system jest mocno obciazony,
to nowe procesy sa dosc wolno uruchamiane. nieproporcjonalnie wolniej,
do spowolnienia pracy pozostalych procesow. nie wiem z czego to wynika.
pewnie ktos powie tak ma byc :) ja po prostu nie wiem.

probowalem linuxowi dokopac jak sie tylko da, z dysku lecialy wiory.
jakos nie udalo mi sie go powiesic. no, raz jak przy rekompilacji
wybralem nie ten cdrom to jak montowalem to zdechl :)) ale nie moge o to
winic linux.

jeszcze w sprawie stabilnosci i ilosci wlaman. czy ktos zrobil
porownanie nie ilosciowe a procentowe w stosunku do ilosci instalacji ?
prawdopodobnie ilosc wlaman do bsd bylaby mniejsza, bo ..... rozpowszechnienie
chyba tez jest mniejsze a co za tym idzie jego znajomosc przez CHa(C)keruf :))