Re: WINDOWS 95

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 00:50:17 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>No pieknie. To moze sie obaj wypowiecie na temat mozliwosci Waszych
>ulubionych systemow w temacie jaki ostatnio mialem: Drobnostka -
>lacznie 240 stron tekstu, przy czym samego tekstu nie tak wiele, za to
>sporo (~100) obrazkow bitmapowych, lacznie ponad 100MB danych.
>Trzeba przeredagowac, troche zmienic, zrobic spis tresci i wydrukowac
>dwustronnie.

Nie, nie wypowiem sie, a to z dlatego ze:
1) Brak mi doswiadczenia w pracy z tak duzymi zbiorami tekstowymi;
2) W nie jest moim _ulubionym_ system. Bronie tylko praw uzytkownikow
   W do nieskrepowanego korzystania z tej listy ;)
3) Problem IMHO nie nalezy do typowych - znakomita wiekszosc
   uzytkownikow W nie ma potrzeby pracy z takimi zbiorami.

>: To maly pikus przy TVP, ktora kaze sobie placic haracz za sam fakt
>: _posiadania_ odbiornika :-(.

>No, nieprawda. Zeby w zgodzie z przepisami nie placic haraczu, wystarczy
>zdemontowac antene i wyciagnac wtyczke odbiornika z gniazdka sieciowego.
>Posiadac mozna.

Obawiam sie, ze masz nieswierze informacje. Tak bylo kiedys. Po
kilkakrotnej krytyce zmieniono przepis i teraz haracz placi sie za
posiadanie OTV/OR. Jak dla mnie to i lepiej. Anteny moge miec, a
odbiorniki - coz, pozyczone ;)

        Jurek