Re: WINDOWS 95

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 22:42:07 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: >Moze, ale za to praca pod tym Linuxem, jak juz sie pozna co jak sie robi,
: >jest 10 razy wygodniejsza i szybsza. Ja zawsze powtarzam ze w produktach m$
: >(moze za wyjatkiem tych ktore kupili od konkurencji :) ) to cala para poszla
: >w gwizdek.
: O.K. proponuje zawody. Ja popracuje pod W, Ty pod linuxem. Zastrzegam
: sobie wybor zadan do wykonania - bo to ja bronie tezy, ze dla typowego
: uzytkownika PC W jest O.K. Zobaczymy, czy naprawde bedziesz 10 razy
: szybszy.

No pieknie. To moze sie obaj wypowiecie na temat mozliwosci Waszych
ulubionych systemow w temacie jaki ostatnio mialem: Drobnostka -
lacznie 240 stron tekstu, przy czym samego tekstu nie tak wiele, za to
sporo (~100) obrazkow bitmapowych, lacznie ponad 100MB danych.
Trzeba przeredagowac, troche zmienic, zrobic spis tresci i wydrukowac
dwustronnie.

: To maly pikus przy TVP, ktora kaze sobie placic haracz za sam fakt
: _posiadania_ odbiornika :-(.

No, nieprawda. Zeby w zgodzie z przepisami nie placic haraczu, wystarczy
zdemontowac antene i wyciagnac wtyczke odbiornika z gniazdka sieciowego.
Posiadac mozna.

Jarek.