Re: WINDOWS 95

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 15:50:48 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:

> Obawiam sie, ze masz nieswierze informacje. Tak bylo kiedys. Po
> kilkakrotnej krytyce zmieniono przepis i teraz haracz placi sie za
> posiadanie OTV/OR. Jak dla mnie to i lepiej. Anteny moge miec, a
> odbiorniki - coz, pozyczone ;)

To zupelnie nie na temat, ale mozna nie placic tego haraczu w ogole.
Wystarczy pojsc na poczte i wyrejestrowac telewizor z powodu jego
zepsucia. Nikt nie jest w stanie tego w jakikolwiek sposob sprawdzic.
Szkoda czasu na wymyslanie innych sposobow obejscia przepisow albo
np. na wyklocanie sie, ze sie oglada tylko kablowke.

Tomek