Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 16:26:10 MET

On Sat, 09 Mar 1996 22:45:38 +0100, Tomek Jaœiński
<tomjas_at_waw.pdi.net> wrote:

> [...]
ja nie rozumiem tu czegos: mam win95 ktore ciagna kilka rzeczy na raz
na przyklad TCI/IP i fax (mam dwa modemy) netscape i ms word + agent32
(mam 16MB) i chodzi wszytko na raz
mam jakies specjalne win ???
PS Ja nie chce tu wpadac w jakies poklepywanie po ramionach z
politowaniem ale musicie wiedziec ze w szerokim swiecie gdzie komputer
nie jest wydatkiem niesamowitym komputery uzywaja nie tylko hobbysci
czy profewsjonalisci komputerowi ale ludzie ktorzy uzywaja komputerow
do czegos tak jak kazdy uzywa na przykald telewizora nie wiedzac
dokladnie co tam siedzi. W takim przypadku wygrywa rzeczywiscei win
czy inne okna jak w mac'u. Po prostu sa latwiejsze w obsludze od jakis
tam "prawdziwych OS'ow" i daja mozliwosc korzystania z tysiecy dobrych
programow .
Drugi gatunek w Polsce chyba wciaz nie obecny to ludzie ktorzy musza
korzystac w komputera bo musza miec dostep do e-mail czy do drukarki
czy tez jakis wordprocessora. I tu tez wygrywa windows i produkty MS
(np Ofiice) bo daja latwosc zobnglowania slowami, liczbami czy
skladania drukow czy tez profesjonalnych prezentacji. Ja nie wyobrazam
sobie kogos kto przychodzi do executive i mowi mu masz tyu swoj laptop
i nowy system OS ktory jest bardzo stabilny i wogole ale masz tutaj
wielka ksiazke do nauki systemu i aha, nowe programy do texstow,
spreadsheets itp. Myslisz ze dlugo bys tam pracowal ??
ja oczywiscei nie mowie o jakis tam "mission critical applications"
tylko o zwyklej codziennej pracy z "inteligentna maszyna biurowa"
(podobienstwo nie zamierzone) jakim jest PC ( po to powstal chyba,
co?)
Jak komputer stanie sie tak szeroko uzywanym urzadzeniem tak jak na
przyklad w USA zmieni sie tez duzo jesli chodzi o to co sie od was
panowie profesjonalisci wymaga.
-
Slawek Duchnowski
-
My Employer Is Not Responsible For My Opinions.