Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 16:58:17 MET

S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:

: Drugi gatunek w Polsce chyba wciaz nie obecny to ludzie ktorzy musza
: korzystac w komputera bo musza miec dostep do e-mail czy do drukarki
: czy tez jakis wordprocessora.

Sugerujesz, ze my tu mamy pustynie intelektualno-technologiczna, wiec
jestesmy o tyle lat w tyle za WAMI? To juz przerabialismy jakis czas
temu na polipie czy plotkach - pamietasz?

: Jak komputer stanie sie tak szeroko uzywanym urzadzeniem tak jak na
: przyklad w USA zmieni sie tez duzo jesli chodzi o to co sie od was
: panowie profesjonalisci wymaga.

Mozesz sprecyzowac? Bo ja (w swojej naiwnosci) uwazam, ze od zawodowca
wymaga sie po prostu wiedzy i daleko posunietego obiektywizmu (co nie
wyklucza brania pod uwage okreslonych uwarunkowan lokalnych). Dodam dla
ulatwienia, ze jezeli zacznie ktos ode mnie wymagac rozwiazywania klopotow,
ktore sprezentowal uzytkownikom (zreszta za ich ciezkie pieniadze) M$ bez
dania mi prawa do stwierdzenia "to sie nie da zrobic pod W9x", to dosc
szybko przestane tam pracowac...

--
	Leszek.