Re: WINDOWS 95

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 16:45:32 MET

On 9 Mar 1996 20:24:52 +0100, wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek)
wrote:

>Nie. Jesli ktos do mnie przychodzi i mowi: "Potrzebuje komputer. I, prosze
>Pana on bedzie pracowal pod tym nowym systemem, no, win95". Ja mo mowie -
>polecam Panu, jak juz musi Pan pracowac z produktami MS, stare win 3.11 i to
>angielskie. Odpowiedz: "Nie, to musie byc win95". OK, rozmawiam dalej n/t
>sprzetu ale wiem ze oprogramowanie to juz nie ja dotkne. Wiec pozniej ktos
>inny (pewnie PiotrS :)) dotyka ten komputer i PROBUJE zainstalowac cos.
>Probuje. A potem to juz mu sie koncza przeklenstwa. Powaznie. Czasem jest
> [...]
Ja rozumiem ze ty jestes profesjonalista aj a end user ale chlopie
czytac sie nie da tego twojego p.......................enia!!!
W czym win3.X jest lespzy od win95 ??? Gdzie te ciagle problemy z
win95 u mnie ich nie ma ?? Problem z instalacja win95, to co wy tym
ludziom za zlom sprzedajecie ??
Ja mam to w d....pie co sie pisze o win95 i tak bede tago uzywal chyba
ze mi dasz ms office pod inny system (to jest business standard w USA
czlowieku!!!! - jak tego nie znasz to nie mozesz powiedziec ze jestes
computer literate). Ja mam win95 od listopada no i co ???
Jak ci nie wstyd takie bzdury opowiadac??
-
Slawek Duchnowski
-
My Employer Is Not Responsible For My Opinions.