Re: WINDOWS 95

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 20:08:07 MET

S. Duchnowski napisal(-a) :

> Ja rozumiem ze ty jestes profesjonalista aj a end user ale chlopie
> czytac sie nie da tego twojego p.......................enia!!!

Proste - kasuj. Jeden tak juz zrobil i jest teraz szczesliwy. Ja nikogo nie
zmuszam do wyrzucenia m$, ja tylko proponuje - jesli chcesz twierdzic ze
jest to naj(naj) to poznaj systemy operacyjne (i to wcale nie Linuxa, moze
np. OS/2). W koncu nie zalozylismy listy linux ani m$ tylko pecet i
rozmawiamy tutaj o roznych rzeczach. W szczegolnosci o porzadnym systemie
operacyjnym Ja twierdze ze Linux jest porzadny, ty twierdzisz ze m$. OK.
Rozumiem, tylko czy pracowales kiedys na czyms innym?

> W czym win3.X jest lespzy od win95 ??? Gdzie te ciagle problemy z
> win95 u mnie ich nie ma ?? Problem z instalacja win95, to co wy tym
> ludziom za zlom sprzedajecie ??

Daruje sobie Twoja uwage. Linux na tym sprzecie pracuje tygodniami a m$ nie
potrafi wytrzymac czasem kilku godzin. Fatalny sprzet.

> Ja mam to w d....pie co sie pisze o win95 i tak bede tago uzywal chyba
> ze mi dasz ms office pod inny system (to jest business standard w USA
> czlowieku!!!! - jak tego nie znasz to nie mozesz powiedziec ze jestes
> computer literate).

A w ktorym momencie ja powiedzialem ze m$ office nie jest (niestety)
najpopularniejszym systemem?

> Ja mam win95 od listopada no i co ???

I nic. Ja mialem dostep do win95 juz jakies 2 lata temu i moge zapewnic ze
mielismy wczesniej niz M$ POLSKA (sami od nas pozyczali). Wiec widzialem go
NAPRAWDE wczesniej. Jakos tak sie fatalnie sklada ze jestesmy (przepraszam,
ale uwaga oficjalna) beta-testerem m$ (zreszta na moja prosbe) co nie
przeszkadza krytykowac ich jak tylko zobaczymy kolejnego buga (ale sie wtedy
ciesze :)))) )

> Jak ci nie wstyd takie bzdury opowiadac??

Jakos moge spac spokojnie. Moze dlatego ze w pracy stoi moj Linux i nie
musze sie zastanawiac czy nastepnego dnia rano bedzie lezal. (Czy probowales
zostawic go na trzy tygodnie pracujacego caly czas? Tylko bez komentarzy po
co. m$ juz od dlugiego czasu slynie z nie zwalnianiem resource po wyjsciu z
programu :))

> Slawek Duchnowski

Podziwiam opanowanie i kulture wypowiedzi :)

- --

Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

PGP key available: finger wojtekp_at_szarik.tch.waw.pl