Re: WINDOWS 95

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 13:31:57 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:
>Oto przyklad rzeczowej polemiki:

>Przyznaje ze az sprawdzilem czy rzeczywiscie tak napisalem.
>Jednak tak.
>Prosze mi jednak wierzyc, ze bylo to tylko niezreczne sformuowanie,
>bynajmniej nie chodzilo mi o okreslania dla kogo jest ta grupa a dla
>kogo nie. Nigdy np. nie zdarzylo mi sie krytykowac kogokolwiek za tzw.
>"glupie pytania".

o ile pytanie nie jest bardzo glupie :)))) przykladem jest opowiesc
karpia o wyrobionej opinni o samochodzie :)
ale kazdemu moze sie zdazyc niezreczne sformulowanie. czego sie tu
czepiac ? nie widze specjalnego powodu.

>Lamerskosc denerwuje mnie wylacznie wtedy gdy brak
>kompetencji polaczony jest z kategorycznoscia sformulowan.

o to to to. choc i mi (mnie) zdazaja sie gafy, ale coz...

>Oczywiscie ze jest to grupa dla wszystkich.
>Sa grupy i mailinglisty na ktorych i ja jestem lamerem. (np IBM-Java)

wlasnie. to jest lista pecet. kto chce, moze se gadac o linuxie.
kto chce, o pozalowania godnych windowze. prywatna sprawa.
jak ktos stwierdzi ze unix to dno bo ma takie a takie wady, ok. ma racje.
ale jesli znajdzie sie ktos kto uwaza ze unix jest jednak OK i podwazy
wysuniete argumenty, to tez jest w porzadku.

starczy tej ideologii na dzisiaj :)

ps: jak ktos chce, moze sobie zalozyc kolejna grupe
typu: pl.comp.pecet.windows . jak sie znajdzie stosowna grupa
chetnych. jak sama nazwa wskazuje grupa bylaby dla ludzi ktorzy
siedza w tym badziewiu po uszy. skoro chca, kto im zabroni, ja nie mam
zamiaru.

trafiles w sedno sprawy :)