Re: PRIMAX % Daedalus Encounter & windowze

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 13:42:09 MET


cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

>>>>> Ja odradzam. Znajomy kupil i od tego czasu zaczely sie problemy.
>>>>> Oprogramowanie bylo tylko na CD, wiec kupil CD-ROM (i tak mial zamiar).
>>>>> Potem (jak juz mial CD) to zaczal grac. Np. DEADLUS ENCOUNTER (3xCD) -
>>>>> fajne choc pod Win, ale dzwiek to lipnie chodzi (odtwarzane podczas
>>>>> filmow - standard .mov - QuickTime - poprostu sie zacina).

>>>Jesli chodzi o Daedalus Encounter to zacinajacy sie dzwiek powodowany jest
>>>przez za duzy bufor GUS-a pod windows. Dla tej gry najlepiej ustawic bufor
>>>na 512 - efekt bedzie najlepszy.

>>a to ciekawostka. windows chce wiecej pamieci,
>>a tu sie nagle okazuje ze jest jej za duzo :)))
>
>>sorry za wtracenie ale nie moglem sie powstrzymac :)
>
>Jak juz sie wtracasz to powinienes przynajmniej wiedziec o czym piszesz.
>Zapotrzebowanie pamieci przez Windowz ma sie tak do wielkosci bufora GUS-a
>jak ...........(tu sobie wstaw ulubione wyrazenie).
>
>M.S.

   przeciez wiem. ale na serio wszystko bierzesz. niewazne.
tylko ze w tym windowze wyskakuja coraz to nowe kwiatki. dac przyklad ?

dwa komputery z win95. spiete siecia ethernet, necrosoft netfork costam.
wlaczone wzajemne udostepnianie zasobow.

i teraz sedno sprawy:
na jednym komputerze jest zestaw fontow, na drugim sa takie same
(tym z zewnatrz).
kasuje sie fonty na lokalnym (pliki) i, ..... i przestaja byc
widoczne przez siec na tym drugim, chociaz fizycznie nadal
istnieja. sa widoczne lokalnie na tym drugim. niezle co ?

wiec prosze nie pisz mi ze nie wiem o czym chrzanie ok ?

-- 
               oOOo      /===================================\
         /=====\__/=====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
         \===================================================/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:49 MET DST