Re: Linux + Netscape 2.0 - Java nie dziala

Autor: Tomasz Sparek (sparc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 13:19:46 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:

: Jest. W 32 bitach tez dziala.

Wydawalo mi sie ,ze image.class jest na PCty dalej 8bits.
(uzywam stacji nie Linux'a wiec).
Przez dlugi czas (to start with Oak czy Alpha2)
bylo 8bit.HotJava browser jest wciaz 8bits.
Wersje PCtowe mocno sie ciagnely za
stacjami.Takze moz2_0.zip tez byla dosyc mocno do tylu
w stosunku do pierwowzoru .
Na podstawie przejrzenia kodu runtime na Solaris odpowiedz
jest oczywista.Niestety nie widzialem portu na Linux'a.

Dajcie znac czy wam chodzi ten netscape i czy problem konkretnie
polegal na braku mozliwosci uruchomienia netscape'a czy wylatywal
blad w stylu "applet not initialised" lub the like.
Najlepej mail'em,bo nie mam czasu zbyt czesto czytac listy.

                                ;-)