Re: WINDOWS 95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 03:06:51 MET

Oto przyklad rzeczowej polemiki:

On Thu, 7 Mar 1996 18:57:31 +0100 Jurek wrote:

>Sam sie podkladasz ;-)
>
>Ankieta dowodzi, ze OS/2 itd sa hobbystami, lubujacymi sie w grzebaniu
>w swoim sprzecie, a nie normalnymi uzytkownikami, ktorzy z niego
>korzystaja. Ci ostatni wybieraja W95 i po prostu go uzywaja, a nie
>zglebiaja jego tajniki, czy doktoryzuja sie z wszystkich systemow po
>kolei.

Nie, niekoniecznie hobbystami. Dowodzi raczej ze ci co sie znaja na
komputerach - nie cierpia windoze, ci co sie nie znaja - "wybieraja"
windoze bo o niczym innym nie slyszeli.

>Co zas do tej listy, to bardziej ogolnej listy dla uzytkownikow PC nie
>znalazlem, natomist owszem, jest np. pl.comp.sys.pc-unix. Dlatego nie
>moge zgodzic sie z twierdzeniem: "PECET jest grupa o duzym nasyceniu
>profesjonalistami, nie jest to grupa dla lamerow czy zwyklych userow".
>Jest to grupa dla wszystkich, nawet jezeli "profesjonalisci" sa
>najglosniejsi. Dlatego prosze o wiecej tolerancji.

Przyznaje ze az sprawdzilem czy rzeczywiscie tak napisalem.
Jednak tak.
Prosze mi jednak wierzyc, ze bylo to tylko niezreczne sformuowanie,
bynajmniej nie chodzilo mi o okreslania dla kogo jest ta grupa a dla
kogo nie. Nigdy np. nie zdarzylo mi sie krytykowac kogokolwiek za tzw.
"glupie pytania". Lamerskosc denerwuje mnie wylacznie wtedy gdy brak
kompetencji polaczony jest z kategorycznoscia sformulowan.
Oczywiscie ze jest to grupa dla wszystkich.
Sa grupy i mailinglisty na ktorych i ja jestem lamerem. (np IBM-Java)

W calej mojej wypowiedzi chodzilo tylko o to, iz w kazdej grupie
o duzym nasyceniu profesjonalistami panuje ogolna niechec do windoze.
To byla wylacznie odpowiedz na pytanie dlaczego na pececie tak nienawidzi
sie w95.

Grego