Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 20:10:45 MET

agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:

>Wydaje mi sie ze akurat PC-Kurier
[...]
>jest wlasnie ot takim czytadlem dla
>przecietnego mswinowicza,
[..]
>Czy naprawde uwazasz ze poprzez umiejetne "prowadzenie" rzesze
>uzytkownikow msplatform przezywajacy wielokrotne orgazmy w roznorodnych
>grach typu kill as many as you can i opisujacy nc jako niebieska tabelke
>startowa (okreslenie zaslyszane przed sklepem z komputerami w Bydgoszczy)
>nawroca sie na u*nixa ?
>
>--
> Marcin Debowski
>
> http://www.pg.gda.pl/~agatek/mdhp.html >>>>

i tak, i nie.
juz uswiadomilem kilku swoim znajomym ze win95 to same klopoty.
jeden sie do mnie przywlokl ze przestal widziec dysk. wrocil do
starego, mimo wszystko poczciwego dos, i win 3.1x .
drugiemu zaproponowalem test. jedna sesja formatowanie dyskietki,
druga kopiowanie duzego katalogu z jednego miejsca w drugie,
trzecia to samo, a w czwartej niech sobie uruchomi edytor tekstu
i sprobuje cos napisac. no i wymiekl. sam stwierdzil ze win95 mozna sobie :)))
a jak pokazuje na swoim troche wysluzonym 48633SX odpalonych szesc
filmow *.MPG , i ze jeszcze moge cos robic, to im tylko galy wylaza.
to oczywiscie pod prawdziwym systemem, czyli linux a nie jakas
atrapa typu windowze :)

wystarczy ludzi spytac czy owa niebieska tabelka nie zacina im sie
przy win95, i powiedziec ze istnieje cos pod czym sie nie zacina.

ps: windowze95 nie pomoze nawet 32MB ram :)