Re: Reklama na chama [W95]

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 15:07:14 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: On Wed, 6 Mar 1996 11:11:46 +0100 Marcin Debowski wrote:
: >jakims slowniku, to wszystko. I co, taki PCKurier ma sie wysilac i
: >zbierac dane interesujace tylko garstke zapalencow i profesjonalistow ?
: Poniewaz kazde czasopismo profesjonalne ma PROWADZIC swoich czytelnikow
: a nie postepowac ZA NIMI. (Jesli znajduje w czasopismie tylko to co juz
: wiem, to po cholere mam go kupowac???)
: Natomiast to co pisal Maciej Pilichowski - to rzeczywiscie szczyt ignorancji
: lub reklama na chama. Powinno byc napisane: Intel zaprojektowal P6 dla
: prawdziwych 32bitowych systemow operacyjnych w zwiazku z czym pracuje
: wspaniale pod Unixami, OS/2, WinNT, lecz w przypadku tego g.... w95 nie ma
: sensu kupowac Pentium Pro.

Wydaje mi sie ze akurat PC-Kurier nie pretenduje do miana super
profesjonalnego czasopisma a jest wlasnie ot takim czytadlem dla
przecietnego mswinowicza, ktory informacje o osiagach P6 z innymi niz
win95 systemami przeczyta i owszem z pewnym zainteresowaniem ale bez
specjalnej checi wglebiania sie w to.
Czy naprawde uwazasz ze poprzez umiejetne "prowadzenie" rzesze
uzytkownikow msplatform przezywajacy wielokrotne orgazmy w roznorodnych
grach typu kill as many as you can i opisujacy nc jako niebieska tabelke
startowa (okreslenie zaslyszane przed sklepem z komputerami w Bydgoszczy)
nawroca sie na u*nixa ?

--
                                                              Marcin Debowski