Re: > 504 MB ??

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 18:36:59 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
>: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>: >Sprzedac 3243. Predko, poki jeszcze cos mozna za niego wziasc. Najlepiej
>: >razem z plyta.
>:
>: A to niekoniecznie najlepszy pomysl. Mialem podobny problem (wymiany
>: dysku na wiekszy) i zdecydowalem sie zostawic starutkiego Quantuma
>: 127M. Dlaczego? Dlatego, ze dostac mozna za niego jakies smieszne
>: grosze, a obecnie mam na nim archiwum. Zrzucam codziennie zwoje zbiory
> [...]

No, no. Albo jestes baaaaardzo plodny, albo zrzucasz wzystko, co
popadnie.

Ja takie zrzuty calosci tez robie, ale nie codziennie i na tasme.
Codzienny backup (na maly dysk) obejmuje tylko wybrane katalogi, te,
ktore zawieraja zbiory unikalne, niemozliwe do automatycznego
odtworzenia ponowna instalacja. Do tego recznie kopiuje niektore
zbiory z innych katalogow, jezeli uznam, ze sa naprawde cenne. Do
takiego zastosowania to i 100M wystarczy.

        Jurek