Re: > 504 MB ??

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 08:47:34 MET

laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu (Jurek) wrote:

> A to niekoniecznie najlepszy pomysl. Mialem podobny problem (wymiany
> dysku na wiekszy) i zdecydowalem sie zostawic starutkiego Quantuma
> 127M. Dlaczego? Dlatego, ze dostac mozna za niego jakies smieszne
> grosze, a obecnie mam na nim archiwum.

Powiem wiecej - stary niewielki dysk moze byc _bardzo_ wygodny.
Dokupilem do niego szuflade z kieszenia i teraz uzywan go zamiast
paczek dyskietek. Nosze go codziennie do pracy, woze do brata 100km
stad, trzeba bylo tylko uzgodnic standard kieszeni. Sami wiecie, jaka
jest roznica w szybkosci transferu HD->FD i HD->HD. Dodam, ze czasem
mam do przewiezienia ok. 150-170 Mb (dysk 200Mb).

Szymon Matuszewski

LPS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
a odbieram i wysylam w pracy.

SM

PLPS. Zgadnijcie, co znaczy LPS i PLPS.