Re: > 504 MB ??

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 23:14:13 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
: >Sprzedac 3243. Predko, poki jeszcze cos mozna za niego wziasc. Najlepiej
: >razem z plyta.
:
: A to niekoniecznie najlepszy pomysl. Mialem podobny problem (wymiany
: dysku na wiekszy) i zdecydowalem sie zostawic starutkiego Quantuma
: 127M. Dlaczego? Dlatego, ze dostac mozna za niego jakies smieszne
: grosze, a obecnie mam na nim archiwum. Zrzucam codziennie zwoje zbiory
: (tzn. te napisane lub modyfikowane przeze mnie) i spie spokojnie bez
: potrzeby czestych backupow na tasme czy (uchowaj Boze) dyskietki.
: Ponadto zrzucilem tam wszystkie dyskietki instalacyjne i w przypadku
: koniecznosci zmian instalacja to czysta przyjemnosc.

Ba, tez mam taki dysk. Tyle ze 540. i jest troche za maly. Backupy ledwie
wchodza, a w ogole musze zmienic na co najmniej 700, zeby moc spokojnie
CD nagrac.

Jarek.