Re: Studenci AGH (bylo: Sparek hutnikiem)

Autor: Tomasz Sparek (sparc_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 19:14:29 MET

Jurasz Piotr (s827_at_ernie.icslab.agh.edu.pl) wrote:

: Przede wszystkim to dziwne ze pod koniec dyskusji powstaje temat X-hutnikiem
: pomnazajac tym samym topiki tytulowane cudzym nazwiskiem
: w niekorzystnym kontekscie - i przede wszystkim przeciw temu chce
: zaprotestowac - Ludzie, przeciez NAWET w tygodniku "NIE" trudno (choc
: nie jestem na biezaco i nie moge sie autorytatywnie wypowiadac o NIE)
: o artykul tytulowany "X-kaczorem" lub "Y-oglupial".
: Na szczescie wiekszosc studentow AGH bedzie mialo fach inny niz z zestawu
: gornik - hutnik i stad moj poprzedni mail. Nastepnego raczej nie bedzie.

: Pozdrawiam - Piotrek.

Zgadzam sie co do slowa z Piotrem.
Mam tez nadzieje,ze W.Piecek zanim posle per "Ty"
"Tomasz Sparek chyba oglupial" oraz poleci "dom bez klamek" obcej osobie
(tzn. mnie) "calkowicie kulturalnie" jak mniemal,zastanowi sie czy ktos nie
odpisze mu potem,ze jest "kuzynem kaczora Donalda".
Mam nadzieje takze,ze tym warto tez by zamknac ten temat raz na zawsze
i miec wiecej szacunku dla innych ,jesli chcemy tego samego oczekiwac dla
siebie.