Re: HDD problem !!!!

Autor: Robert Krol (rkrol_at_mysza)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 18:40:18 MET

Leszek(Lechu) Marmon (lechu_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
: Witam wszystkich.

: Mam nastepujacy problem: Mam podlaczone dwa dyski twarde do jednego
: kontrolera oraz jeden naped CD ROM do drugiego kontrolera. Naped CD jest
: podlaczony jako slave i tylko tak udalo mi sie przekonac go do pracy.
: Obecnie potrzebuje podlaczyc jeszcze jeden dysk twardy. Podlanczam go
: oczywiscie jako master. Nic sie nie zawiesza (jak sie pomiesza zorkami to
: wszystko na ogol zawisa) wiec chyba zworkologia jest ok. Z reszta jestem
: tego pewny bo dobrze znam te dyski. Wszystko odpala tylko nie mam pojecia
: jakiego drivera uzyc, zeby zobaczyc ten dysk w systemie.

: Na wszelki wypadek odrazu pisze, ze:
: 1. Mam dwa osobne zwykle kontrolery IDE podlaczone na rozne porty
: i przerwania.
: 2. Nie jest to L-BUS i nie dostalem z nim zadnego oryginalnego drivera.
: 3. Nie bedzie to dla mnie prosztrze jesli sobie kupie jeden wiekszy
: dysk twardy albo kontroler z L-BUSem

: Jesli ktos moze i chne mi pomoc to prosze o list na jeden z podanych nizej
: adresow.

: Leszek(Lechu) Marmon

Najprostszym wyjsciem byloby kupno jednego dwukanalowego sterownika razem z
nim mialbys program wykrywajacy trzeci i ewentualnie czwarty dysk.
Przy twojej aktualnej sytuacji osobiscie watpie czy uda ci sie to odpalic z
powodu ograniczen biosu komputera
: --

: Leszek(Lechu) Marmon

: E-Mail: lechu_at_ii.uj.edu.pl