Re: Modem w OS/2 Warp

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 19:45:54 MET

On Tue, 5 Mar 1996 08:54:26 +0100 you wrote:

>[CIACH!]

>To, ze wiesza sie na pierwszej linii swiadczy jednak raczej o tym, ze
>bedziesz musial zmienic IRQ. Proponuje Ci napisac do lg_at_peryt.waw.pl.
>Moze takze Gregorio wyplacze sie na chwile ze swoich COM-ow i cos Ci poradzi?

ano wygrzebalem sie,
a tu znow o COMach mowa.
:-)

OS/2 nie pozwala na wspoldzielenie IRQ
Jezeli masz (standard) COM1 na IRQ4 to nie mozesz go przydzielic dla COM3.
Poza tym nie sciagaj COM.SYS z perytu tylko SIO153.ZIP z hobbesa.
To najlepsze drivery do seriali. Te, jak bedzie cos nie tak, nie zawiesza
komputera lecz dadza komunikat z objasnieniem problemu.

Pozdrawiam OSmiornie

Grego

Virus scanning. Please wait .....
Windows found! Cancel (Y/N)?_