Re: Studenci AGH (bylo: Sparek hutnikiem)

Autor: Jurasz Piotr (s827_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 14:18:15 MET

Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl) wrote:
: Jurasz Piotr wrote:

: > : >Jesli mnie oczy nie myla to studiujesz na Akademii GORNICZO-Hutniczej.
: > : >W najlepszym przypadku bedziesz hutnikiem.
: > Wlasnie.
: > Swoja droga ciekawe, gdzie JS nauczyl sie takich docinkow. Teraz mozna
: > uczyc sie od niego - co tym samym uczynilem

: Jesli ktos osobe pracujaca w firmie majacej w nazwie Coal (lub jak kto
: woli Weglowa) nazywa gornikiem to jak mam nazwac kogos z Akademii
: Gorniczo-Hutniczej - BISKUPEM ???????

: Kolego. Jak sie obudziles na koniec dyskusji to nie zabieraj glosu bo
                                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
?

: zachowujesz sie jak byly posel Niesiolowski. Bywalo, ze zabral glos a
: potem pytal o czym byla dyskusja :-)
: Janusz

Przede wszystkim to dziwne ze pod koniec dyskusji powstaje temat X-hutnikiem
pomnazajac tym samym topiki tytulowane cudzym nazwiskiem
w niekorzystnym kontekscie - i przede wszystkim przeciw temu chce
zaprotestowac - Ludzie, przeciez NAWET w tygodniku "NIE" trudno (choc
nie jestem na biezaco i nie moge sie autorytatywnie wypowiadac o NIE)
o artykul tytulowany "X-kaczorem" lub "Y-oglupial".
Na szczescie wiekszosc studentow AGH bedzie mialo fach inny niz z zestawu
gornik - hutnik i stad moj poprzedni mail. Nastepnego raczej nie bedzie.

        Pozdrawiam - Piotrek.