HDD problem !!!!

Autor: Leszek (lechu_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 16:40:17 MET

Witam wszystkich.

Mam nastepujacy problem: Mam podlaczone dwa dyski twarde do jednego
kontrolera oraz jeden naped CD ROM do drugiego kontrolera. Naped CD jest
podlaczony jako slave i tylko tak udalo mi sie przekonac go do pracy.
Obecnie potrzebuje podlaczyc jeszcze jeden dysk twardy. Podlanczam go
oczywiscie jako master. Nic sie nie zawiesza (jak sie pomiesza zorkami to
wszystko na ogol zawisa) wiec chyba zworkologia jest ok. Z reszta jestem
tego pewny bo dobrze znam te dyski. Wszystko odpala tylko nie mam pojecia
jakiego drivera uzyc, zeby zobaczyc ten dysk w systemie.

Na wszelki wypadek odrazu pisze, ze:
1. Mam dwa osobne zwykle kontrolery IDE podlaczone na rozne porty
   i przerwania.
2. Nie jest to L-BUS i nie dostalem z nim zadnego oryginalnego drivera.
3. Nie bedzie to dla mnie prosztrze jesli sobie kupie jeden wiekszy
   dysk twardy albo kontroler z L-BUSem

Jesli ktos moze i chne mi pomoc to prosze o list na jeden z podanych nizej
adresow.

Leszek(Lechu) Marmon

Leszek(Lechu) Marmon
E-Mail: lechu_at_ii.uj.edu.pl