Re: > 504 MB ??

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 20:53:49 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Andrzej Szuminski (aik_at_lwm-nv.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
>: Obecnie ST3243a jest podlaczony jako Primary. Niedlugo chcialbym kupic dysk
>: Seagate 850MB. Wtedy podlacze go jako Secondary (st3243a jako Primary) i

>Sprzedac 3243. Predko, poki jeszcze cos mozna za niego wziasc. Najlepiej
>razem z plyta.

A to niekoniecznie najlepszy pomysl. Mialem podobny problem (wymiany
dysku na wiekszy) i zdecydowalem sie zostawic starutkiego Quantuma
127M. Dlaczego? Dlatego, ze dostac mozna za niego jakies smieszne
grosze, a obecnie mam na nim archiwum. Zrzucam codziennie zwoje zbiory
(tzn. te napisane lub modyfikowane przeze mnie) i spie spokojnie bez
potrzeby czestych backupow na tasme czy (uchowaj Boze) dyskietki.
Ponadto zrzucilem tam wszystkie dyskietki instalacyjne i w przypadku
koniecznosci zmian instalacja to czysta przyjemnosc. Dodatkowo,
poniewaz cenie sobie cisze po porannym uaktualnieniu zbiorow klade go
spac i od tego czeszu nie je, nie pije, nie halasuje - udaje, ze go
wcale nie ma ;-).

        Jurek