Re: Seagate 1G - nieefektywny!?

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 10:54:41 MET

Tomasz Slodkiewicz wrote:
> To podziel go na partycje - im mniejsza partycja tym mniejsze clasters
> i tym mniej miejsca tracisz... A wartosci graniczne musisz sobie policzyc...
> (np. 128MB -> 2kB, 256MB -> 4kB itd...)
> Tomek

To moze wyjasnisz mi sytuacje taka:

Mialem cluster 16kB wiec ani myslac ciach dysk na kawalki. I co stego ?
Mam na C dalej cluster 16kB a na pozostalych mniejsze. Moze jest sposob
zeby na pierwszym dysku tez pozbyc sie duzego clustera, bo 180 MB danych
zajmuje prawie 300 MB.

TIWEK

* *
* Tomasz Witek ( III sem. UG wydz. informatyka) *
* *
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl *
* or : tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl *
* *