Re: kontroler dla 4HDD

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 10:08:21 MET

Radio Akademickie Krakow (rak_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Linux widzi do 3 a moze nawet i 4 roznych kontrolerow.
: Jak wpakujesz mu np. CMD640 VLB (Tak mam w swoim) to nawet nic
: wiecej nie musisz ustawiac - Linux mi PO PROSTU widzi 3 dyski :-)

czyje to jest, WD ? i ile Cie to kosztowalo ?

: Sa 2 niezalezne interfacy. Podobno podlaczenie CD ROMu razem z dyskiem
: na jednym wspolnym interfacie moze spowalniac dysk - CD ROM jest
: wolniejszy niz dysk...

: Wiele osob (podobno) stosuje wiec sterowniki 4 dyskowe aby odseparowac
: dysk(i) twarde od CD ROMU.

A nie wystarczy im kontroler na karcie dzwiekowej jesli takowy posiada ?

--
                                                              Marcin Debowski