Re: drugi i trzeci HDD

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 14:08:28 MET

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) wrote:

>A wlasnie ze nie! W BIOSIE jest opcja ze mozna podlaczyc wieksze dyski niz
>520 bez EIDE

A probowales? Jesli to nie jest EnhBios to wpolczuje twoim danym na
tych HDD wiekszych niz 520.

>Ale , ALe , zeszlismy z tematu na bledy w EIDE.
>Ponawiam pytanie (prosze o dopowiedz kandydatke nr 1 :) do osob majacych
>EIDE na karcie nie na plycie !
>Czy aby podlaczyc 3 i 4 dysk wymagany jest jakis driver czy tez jest to
>inaczej rozwiazane ?

Potrzebny jest driver, a jakze! i to nie maly, a podlaczanie trwa
okropnie dlugo!

A z tego co sie dowiaduje tutaj, to najlepsza karta jaka jest dostepna
na rynku - CMD640 ma bledy w adresowaniu. To juz mnie calkowicie
zalamalo!

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *