Re: EMM386 ----- POMOCY !!!!!

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 15:05:27 MET

> From: "Administrator J" <JAREK_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl>
>
> Ma klopot z EMM386.exe przy konfiguracji sieci , a szczegolnie
> Windows , gdy startowanie odbywa sie z BOOT PROM'ow.

Sprobuj mniej wiecej czegos takiego:

    device=emm386.exe /y=z:\public\dos\emm386.exe

oczywiscie zmien sciezki tak, zeby pasowalo do Twojej konfiguracji.

Jezeli nie zadziala to daj mi znac - mam w domu przygotowana kiedys
i dobrze juz sprawdzona dyskietke bootujaca z takim cudactwem.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.