Re: EMM386 ----- POMOCY !!!!!

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 14:22:33 MET

On 21 Dec 1995, Administrator J wrote:

> Witam jeszcze raz wszystkich.
>
> Ma klopot z EMM386.exe przy konfiguracji sieci , a szczegolnie
> Windows , gdy startowanie odbywa sie z BOOT PROM'ow.Dla tych ktorzy
> nie wiedza co to jest i z czym sie to je wyjasniam , ze jest to
> specjalny chip do automatycznego wystartowania komputera podobnie jak
> startuje z dysku twardego i stosuje sie to w przypadku sieci i
> komputerow bez twardziela.
  Dzieki za info ::))))

> Jezeli kos wie cokolwiek na temat EMM386.exe jak go skonfigurowac
> aby inne programy (MS Windows) szukaly go w innym miejscu niz dysk
> startowy , to prosze o szybki kontakt.

Jak znajdziesz sposob na opalenie EMM386.exe z autoexec.bat to sie podziel.
W innym przypadku mozesz go umiescic jedynie w bootimage,( wyjatek - stacja
z twardzielem bootuje sie z sieci wiec emm moze byc na twardzielu)

> Z wlasnych zrodel wiem ,ze jest opcja nie opisana nigdzie do
> EMM386 /y , po ktorej nibyto mozna wykonac, ale dokladnie mie wiadomo.
Co mozna wykonac ?

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #