Re: Kamyczek do ogrodka Microsoftu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 22:14:32 MET

stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Stanislaw Jedrus) wrote:
>Zas co do NOVELL-a to smiem watpic czy np polecenie map czy jakies inne
>bedzie pani Kasi potrzebne raz w zyciu (przewaznie firma jak instaluje
>NOVELL-a to bierze na etat sysopa).

pozwole sobie podwazyc ten argument. czesto ze wzgledu na bezpieczenstwo
dostepu do danych (podpatrzenie hasla) w novellu robi sie wymueszenie
cyklicznej zmiany hasla co ilestam dni. (czyli u mnie)
  Niestety jak pani w okienku po zalogowaniu zobaczy tekst o tresci:
You are attached to server *****
Your password has expired, and you have 6 grace logins.
Do you want to change password ? (y) _
i w tym momencie pani z przerazeniem w oczach lapie za telefon,
mimo ze sytuacja dopada ja co miesiac (prosze bez skojarzen :))
moze ktos zna strukture plikow novella *.msg ? albo jakis edytor do nich ?
w nich sa bowiem zapisane teksty komunikatow.
bo wolalbym aby po poleceniu login pojawil sie tekst
"podaj nazwe uzytkownika :" a nie "enter user name :"

niby tak skromna czesc systemu, a tyle zamieszania :) tak nawiasem,
nie widze potrzeby spolszczania komunikatow polecenia *.map, bo niby po co :))

ogolnie mysle ze polonizowanie samego systemu operacyjnego ma sens,
a przynajmniej polonizacja tej jego czesci z ktora przecietny czyli zielony
uzytkownik zdeza sie najczesciej.

uffff.... ale wypracowanie mi wyszlo :))))

> Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl

pozdrawiam,

--
                          oOOo