[Q] Shadow RAM

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_andy.astri.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 20:38:02 MET

Pytanie moje jest pewnie naiwne i zapewne rozsmieszy wiekszosc audytorium,
tym niemniej uprzejmie prosze o odpowiedz na nie:

Co to jest shadow ram i po co?

Jestem szczesliwym posiadaczem 386DX/25Mhz z 1MB pamieci. Problem w tym
ze jeszcze mi z niego wcina 128 Kb na ten shadow ram. Nie wiem jak to odzyskac
(wole juz te 128kb niz, zapewne, przyspieszenie pracy 'systemu').
Odpowiedni parametr dla himem.sys nie pomaga. Dla ulatwienia dodam, ze nie
ma opisu do plyty glownej.

Dzieki z gory.

Krzysztof