Re: Ja znowu o Win95

Autor: Zbigniew Gasiorek (gasiorek_at_sigma.im.uj.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 15:28:32 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>=========BEGIN FORWARDED MESSAGE=========
>Czesc,
> wczoraj mialem wykonac pewna usluge dla jednego z moich klientow z Turynu,
>ktory ma zainstalowana moja aplikacje.
> Przybylem na miejsce, wlaczylem PC (jakis Pentium 120/32Mb)
>i z nieskrywanym przerazeniem ujrzalem przywitanie Win95 (pierwszy raz
>zobaczylem to "na zywo")
>A oto moje przejscia:
> [barwne opisy ktore wycialem]

Ciekawe jak facet instalowal by to pod UNIXem... I gdzie zlozyl by
dyskietki instalacyjne... Dosc skromny komputer obsadzil ta swoja
karta... Ja mam plyte AT na zbyciu, 512K, gdyby chcial...

BTW: W95 pakuje sie do boot-recordu, jak go cialem na piechote to
najpierw wywalilem wszystkie pliki systemowe z katalogu root,
wyczyscilem boot-record (fdisk /mbr) i zrzucilem poprawny MBR za
pomoca NDD. Potem tylko dac sys c: i jestesmy w domu.

Zbyszek