Re: Monitory 15''

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_jetta)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 14:29:46 MET

Jak o monitorach to ja mam takie pytanko.
Mam HYUNDAI HL xxxx (ten cyfrowy 15").
Od czasu do czasu obraz mu sie przebarwia
nagle na niebieskawy, fioletowawy, czasem
caly, a czasem pas... jak sie go lekko postuka,
to jakby wraca do normy. Efekt ten pojawia sie
np. jak poruszam wtyczka z tylu, ale tez sam, gdy monitor
stoi i pracuje nie ruszany.

Co tego typu (malo przyjemne) efekty oznaczaja,
czy mam sie nimi nie przejmowac, czy moze odwiedzic
serwis (monitor jest na gwarancji).

Witek Przygoda