Re: Monitory 15''

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:58:09 MET

Witold Przygoda napisal:
> Jak o monitorach to ja mam takie pytanko.
> Mam HYUNDAI HL xxxx (ten cyfrowy 15").
> Od czasu do czasu obraz mu sie przebarwia
> nagle na niebieskawy, fioletowawy, czasem
> caly, a czasem pas... jak sie go lekko postuka,
> to jakby wraca do normy. Efekt ten pojawia sie
> np. jak poruszam wtyczka z tylu, ale tez sam, gdy monitor
> stoi i pracuje nie ruszany.
>
> Co tego typu (malo przyjemne) efekty oznaczaja,
> czy mam sie nimi nie przejmowac, czy moze odwiedzic
> serwis (monitor jest na gwarancji).

Nie widzialem tego, wiec...

Zwroc uwage, czy nie jest to czasowe "wypadniecie" jednej ze skladowych
RGB. Moze to oznaczac np. obluzowana wtyczke na kablu od monitora (albo
zapadniety jeden z bolcow w niej), naturalnie rowniez padniety kabel.
 A moze cos z monitorem (dzialo elektronowe)?
Skoro masz gwarancje, to nie pytaj - serwis Twoim przyjacielem. Ty jego -
nie za bardzo ;)

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/