Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 09:46:13 MET

Jarek Lis wrote:

> Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl) wrote:
> : Mam prosbe o opinie na temat stabilnosci Netscape'a dla Windows.
> : Z gory uprzedzam: mam swoje niezbyt pochlebne zdanie o Windows,
> : Netscape'a wole na Linuxie, ale na roznego rodzaju zajeciach studenci
> : chetnie korzystaja z wersji dla Windows. Problem polega na tym, ze
> : czasami w najmniej odpowiednich momentach lubi sie zawieszac.
>
> Hm, odkad zamiast packet driver ne2000 + winpkt+trumpet, zaczalem
> uzywac novelowych lsl+ne2000+odipkt+winpkt+trumpet, dziala wyraznie
> lepiej. IPXodi juz nie uzywam.

Packet_driver+winpkt+trumpet to dosc przestarzale. Juz lepiej packet_driver +
pktmux + pktdrv + trumpet. Oczywiscie pktmux w nie za starej wersji - inaczej
nie zastapi winpkt. Ma to te dodatkowa zalete, ze pktmux jest mixerem pakietow i
mozna miec jednoczesnie dwa stosy TCP/IP (np. winsock i PC-NFS).

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland