Re: Stabilnosc Netscape'a...

Autor: Kazimierz Nowaczyk (fizkn_at_paula.univ.gda.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 04:12:51 MET

Marcin wrote:

> Podstawowa sprawa: sprawdz czy masz uruchomienie SHARE.EXE w autoexecu
> przed uruchomieniem windows. Jesli nie, to zaloz sobie, bez tego
> NetSzkapa wiesza sie na kazdym kroku. Poza tym pokombinuj z cache
> memory oraz disk, znajdziesz to w preferencjach (cache & network).
> Zauwazylem, ze im mniej cache tym mniej sie wiesza. Nastepnie, jesli
> masz malo pamieci radze ustawic opcje Display images na after loading
> w preferencjach images and security. Niebanalne znaczenie ma tez
> ustawienie pamieci wirtualnej dla windows.--
Jezeli to sa WFW to linie share.exe w autoexecu nalezy wrecz
zaremowac, poniewaz role taka spelnia driver VSHARE.386 (patrz
plik system.ini [386Ehn] device=vshare.386). Ten ostatni driver
mozna rowniez zainstalowac pod zwyklymi 3.1 (zwieksza stabilnosc).
Dodatkowo w Network Preferences deklaruje sie liczbe jednoczesnych
polaczen (max.4) oraz wielkosc bufora dla kazdego z polaczen.
Mimo poczatkowych oporow przekonalem sie, ze kilkumegowy cache
jest jednak wygodny w uzyciu, szczegolnie gdy ma sie w miare stale
miejsca polaczen. Po wielu probach Netscape (2.0 beta3) praktycznie
sie nie wiesza, nie biorac pod uwage proby wyslania maila spod
ksiazki adresowej.
Kazimierz Nowaczyk Instytut Fizyki Doswiadczalnej UG
                        ul.Wita Stwosza 57, 80-952 Gdansk
                        http://www.univ.gda.pl/win/flim.html
                        tel. 058 52 92 44, fax 058 41 31 75