OS/2 & PCI

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 22:52:44 MET

Prosze wszystkie osoby, ktore zwrocily sie do mnie z prosba
zarowno na liscie jak i prywatnymi mailami,
o przeslanie im zestawien kart video, motherboards, EIDE controllers,
SCSI controllers oraz chipsets (wszystko PCI pod OS/2),
a ktore nie otrzymaly jeszcze odpowiedzi,
o ponowne wyslanie "zamowienia" bo po prostu sie pogubilem.
Nadane maile (wbrew swoim przyzwyczajeniom) kasowalem z "Sent mail"
gdyz stanowczo za bardzo zezeralo mi to dysk.
Zwazywszy, iz caly material ma ponad 200kB wolalbym nie wysylac
ponownie do wszystkich.

Wybaczcie, nie jestem mailserverem, wiec chyba mam prawo do pomylek :-)

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org