Re: S3 Trio32 czy Tseng4000 32w

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 22:20:35 MET

>Czy ktos potrafi przekonac mnie o wyzszosci Tseng'a nad S3 Trio32 ?
>Moze wyniki testow ????

nie wiem czy napewno da sie calkowicie jednoznacznie wykazac wyzszosc
ktorejs z podanych przez ciebie kart. moim zdaniem (tzn. do moich
zastosowan) znacznie lepszym rozwiazaniem byl tseng. jesli chodzi o
porownanie to pare dni temu wyslalem na lsite pare liczb, w odniesieniu
do S3 864 (mocniejsza od trio32), z ktorych dosc jednoznacznie wynikala
przewaga w32p jesli chodzi o dos, i S3 jesli chodzi o cad. ogolnie karty
byly porownywalne, z tym ze tseng mial slabszy akcelerator a szybszy
dostep do pamieci a S3 odwrotnie. tsenga uznalbym za rozwiazanie bardziej
uniwersalne, co mnie do niego szczegolnie przekonuje. jesli chcialbys
dokladniejsze wyniki benchmarkow to daj znac - wysle ci co tylko udalo mi
sie powykonywac :)
karpio