Re: Monitory 15''

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:58:55 MET

>Hmmm... A ktore Daewoo tak dobrze znasz? W sumie spotalem sie tylko z
>modelem 15-ki z menu OSD tzn. wyswietlanym na ekranie, a nie
>cieklokrystalicznym.
> Czy to przejezyczenie, czy jakis model, ktorego nie znam?
>Pozdrav

Znam dosc dobrze monitory Daewoo - pracuje na 14lrni i 15, paru znajomych
ma tez zwykle 14lr. jesli chodzi o wyswietlacz to podesle ci dokladnie
cyferki, bo w chwili obecnej nie mam onstrukcji pod reka a nie pamietam
jak on sie dokladnie nazywal. moje zdanie na koniec: Daewoo to wyzsza
klasa srednia - calkiem przyzwoite monitorki za w miare rozsadna cene
(niewiele tylko wyzsza od typowych protechowo/optimusowych
niewiadomocobyletaniobylo) :)
karpio