Re: Monitory 15''

Autor: Pawel Babut (pawelb_at_polbox.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 00:43:28 MET

Odpowiedz moze nie bedzie zbyt oryginalna , ale wystarczy popracowac
przez tydzien po pare godzin dziennie przy Daewoo i Philipsie i
bedziesz juz wiedzial dlaczego wybralem ten drugi ...
W Philipsie obudowa tez jest gruba....
Poza tym oczy sa chyba warte wiecej niz 5 mln starych zlotych???
O 17-kach nie mam zielonego pojecia.
Kaprysnych macie klientow... To byl man , czy woman?

Pazdrowienia

Pawel