Re: HELP!!! Jumpery na dysku Seagate.

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 21:39:45 MET

Maciek Slusarczyk (ysslusar_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Zauwazylem, ze jestes specem od dyskow Seagate'a, wiec pozwolilem
: sobie napisac do Ciebie z moim problemem.
: Mam dwa dyski 1-Seagate 130 MB ST3144A i drugi Conner 420MB. W tej
: chwili (z przymusu) Seagate pracuje jako Master, a Conner jako Slave
: gdyz w dokum,entacji jaka posiadam do Seagate'a nie ma nic o tym, ze
: moze pracowac jako Slave. Po prostu nie chce sie poddac i tyle. Moze
: byc ustawiony z "Slave present", ale sam jako slave - nic o tym nie
: ma. Czy potrafil bys cos zasugerowac? Bede ogromnie wdzieczny.

Nie mam pod reka wlasciwej ksiazeczki - ale uwierz mi - moze. Nie ma
on znowu tak duzo zworek do sprawdzenia.
Osobna sprawa, ze dowolne dwa dyski maja prawo ze soba nie dzialac.

j.