Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 21:34:24 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: ??? Jak to nie mam? No moze, moim zboczeniem jest to ze jak widze ze ASUS
: pisze 2 x 2 = 4 to na pewno 4 a nie 5 a w zadnym wypadku 3.

Zboczenie. Szczegolnie w przypadku sprzetu, ktory nie istnial przed
wypuszczeniem plyty.

: > A co bedzie (odpukac), jak Ci ta plyta padnie. Znajdziesz druga taka sama?
:
: Szczerze - nie jest mi znany ASUS ktory padl podczas pracy.
: Doswiadczenie 2 lata.

Mnie tez nie jest znana plyta, ktora padla w czasie pracy sama z siebie.
Za to znam kilka, ktore padly: podczas burzy, przy wlaczaniu drukarki,
przy instalacji krzywej karty, podczas macania lapami, jak do srodka
spadla srubka.
Oczywiscie, niektorym to nie grozi.

: > No, nie tylko o software tu chodzi. Zastanawiam sie, czy mozesz dowolnie
: > zmieniac karty graficzne i sterowniki SCSI.
:
: A kiedy bedziesz mial calkowita pewnosc (no przesadzam, ale wystarczajaco
: duzo) ze na TWOIM sprzecie chodzi wszystko i wszedzie to mozesz postawic
: sobie server. Potem mozesz go sprzedac do NASKu jako wzorcowy.

Jak takiego sprzetu i oprogramowania bedzie uzywalo 100 mln innych ludzi..

: > : > 3. Czy mi sie uda to sprzedac....
: > : O tam od razu sprzedac. Ja caly czas mysle (no moze tak od roku) ze sprzet
: > : mam do pracy a nie do sprzedania. Ostatni moj zakup (dwa miesiace temu) to
: > : byl procesor.
: >
: > Bezczelnie zapytam, co zrobiles ze starym?
:
: Podejmuje. Przywilej pracownika firmy - zwrot po cenie zakupu do mag. firmy.

De fakto sprzedales.. W sumie z duzym zyskiem. Zreszta - przy takim ukladzie
to faktycznie mozesz sie typowoscia nie przejmowac.

: Wiesz, ja praktycznie uzywam tylko linuxa (a takie zboczenie). Moja
: konfiguracja w tej chwili to Cyrix 5x86 + plyta ASUS, NCR53C810 (na pci),
: cd-rom SCSI (3.4x, Toshiba), dysk 1.5GB, karta SB16, grafika S3 868 (2MB).
: W tej chwili 32MB (z tego moich 16).

To po Ci w ogole komputer? Nie prosciej pracowac na pozyczonym z firmy?
Aha - a tego linuxa to nie zmieniasz przypadkiem co pol roku? Moze nawet
czesciej.

: Do tego jakis modem (Zoltrix 14.4) oraz

Z ciekawoscia spytam kiedy kupowany i jak sie sprawuje..

: jakis monitor (trzyletni Daewoo LRNI). W tej chwili dokupuje jedynie kolejne
: dyski. I to jest moj jedyny problem ostatnimi czasy. Ja na szczescie nie
: musze myslec ze wlasnie wyszla nowa wersja M$ xxxxxx ver X.XX i ze trzeba
: kupic nowy hardware. Mnie na Linuxie nurtuja problemy nie znane raczej
: posiadaczom tak stabilnych "systemow" jak m$

Czy zainstalowac jadr 1.2.6, czy ciagle wystarczy 1.2.5. Ale fakt,
przy zastanawianiu sie nad nowszym sendmailem raczej bym sie nie spodziewal,
ze z moim komputerem moze nie chodzic..

Pozdrowienia,
Jarek.