Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 15:37:14 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: : ??? Jak to nie mam? No moze, moim zboczeniem jest to ze jak widze ze ASUS
: : pisze 2 x 2 = 4 to na pewno 4 a nie 5 a w zadnym wypadku 3.

: Zboczenie. Szczegolnie w przypadku sprzetu, ktory nie istnial przed
: wypuszczeniem plyty.

O tym ASUS nie pisze - zapewne nie zatrudnia jasnowidzow :-)

: Aha - a tego linuxa to nie zmieniasz przypadkiem co pol roku? Moze nawet
: czesciej.

Jezeli nawet zmienia sie _cos_ w Linux'ie czesciej niz co pol roku, to raczej
nie z tego powodu, ze hardware nie jest w stanie nadazyc z kompensowaniem
badziewnosci soft'u.

: : kupic nowy hardware. Mnie na Linuxie nurtuja problemy nie znane raczej
: : posiadaczom tak stabilnych "systemow" jak m$

: Czy zainstalowac jadr 1.2.6, czy ciagle wystarczy 1.2.5.

Owszem, czasem sa takie pytanie. Ale przynajmniej ma sie wybor miedzy
tymi wszystkimi wersjami, a nie miedzy 3.11 a W95, i to bez koniecznosci
kupowania kota w worku.

: przy zastanawianiu sie nad nowszym sendmailem raczej bym sie nie spodziewal,
: ze z moim komputerem moze nie chodzic..

Bo jest zrobiony tak, zeby chodzil, a nie zeby zbic pieniadze na nowych
wersjach.

--
	Leszek.